Світ

Геть Російську пропаганду

Один з головних пропагандистських каналів РФ « Russia Today» з 1 квітня припиняє свою діяльність в США.
Про це в четвер, 29 березня, повідомляє агентство Bloomberg.

“Увага на RT звернули після того, як розвідувальні агентства дослідили окремі спроби Росії втрутитися в президентську кампанію США в 2016 році”, – йдеться в повідомленні.

Russia Today також перестане бути доступною по кабельному телебаченню. Це пов’язано з тим, що ретранслятори WNVT і WNVC в США в березні 2017 року продали з молотка свої частоти за $ 182 млн. З цієї причини вони більше не будуть співпрацювати з компанією MHZ Network, яка транслює контент RT, Deutsche Welle, France 24 та інших зарубіжних телекомпаній.

Схожі дописи